Každý případ vnímáme jako výzvu a jsme připraveni ji naplnit se stejným nasazením jako všechny ty předešlé. Naše historie, prestižní ceny, ocenění a úspěchy všech našich dosavadních klientů mluví za nás.
Naše striktní dodržování mlčenlivosti
nedovoluje jmenovat naše klienty, kteří pocházejí z různých částí světa
Naše kancelář považuje striktní dodržování mlčenlivosti o klientech za projev důvěry klientům. Můžeme tak pouze sdělit, že našimi klienty jsou významné české i mezinárodní korporace, kterým poskytujeme plný právní servis. Naši klienti pocházejí nejen z České republiky, ale i ze zahraničí, například Švédsko, Polsko, Ukrajina, Sýrie, Itálie, Švýcarsko, Dagestán, Mauricius, Rusko, Litva, Arménie, Gruzie, Slovensko, Rumunsko, Makedonie, Španělsko, Rakousko, Německo, Velká Británie, Vietnam, Jihoafrická republika, Francie.
Překvapíme Vás netradičním pojetím práva, kde podání ruky, osobní setkání a vzájemná důvěra, pro nás znamenají to nejdůležitější.
Pokud je klient spotřebitel, má právo se obrátit v případě spotřebitelského sporu na orgány kontroly, což je www.coi.cz nebo www.cak.cz, a případně zde zahájit mimosoudní řešení spotřebitelského sporu.
Klient - spotřebitel je oprávněn od smlouvy o poskytování právních služeb odstoupit bez udání důvodu a bezplatně, a to zasláním (odesláním) tohoto odstoupení do 14 dnů od jejího uzavření. Odstoupení zašle na adresu advokáta uvedenou na těchto stránkách ve znění, že odstupuje od smlouvy o poskytování právních služeb a připojí svoje jméno, datum a podpis. Advokát o ukončení smluvního vztahu vystaví potvrzení. Dále je klient - spotřebitel oprávněn požadovat po advokátovi plnění bez vad. V případě, že klient spotřebitel má za to, že plnění mělo vady, je oprávněn vadu plnění vytnout (reklamovat) advokátovi bez zbytečného odkladu. Klient spotřebitel se může domáhat zejm. opravy, doplnění anebo přiměřené slevy. V případě reklamace služby je advokát povinen vydat klientovi spotřebiteli písemné potvrzení o tom, kdy klient právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace klient vyžaduje. Je povinen vyřídit vyřešení těchto vad (reklamace) do 30 dnů. Na žádost klienta je advokát povinen vydat klientovi - spotřebiteli doklad o poskytnutí služby s uvedením data poskytnutí služby. Mimosoudnímu řešení sporu je příslušná Česká advokátní komora.